Author Archive

Trafik kazasi

Yasanmis bir drami itiraf etmek zorundayim.2.yil önce 20.yasinda bir kaza gecirdim iki elimde birisi dirsegimden,digeriilegimden kirildi. Babamida 6.yilönce trafik kazasinda kaybetmistik o günden sonra annemle yasiyorduk.Annem 40.yasinda Uzun boylu normal kilolu hafif esmer cok Güzel bir kadindi.Disariya turbani olmadan cikmayan namuslu bir kadindi. Ellerimi kullanamadigim icin tuvalet ihiyacimi karsilamakta zorlaiyordum bir gece tuvalette düsüp basimi

annem babam teyzem eniştem ve…..

Birgün eve erken geldim dersane erken bitti ama altıma isicem eve apar topar girdim müzik sesi geliyor icerden heralde TV açık kaldı dedim tuvalete girdim bide ne göreyim kuzenlerim sevisiyor siz napiyosunuz dedim biz lezbiyeniz dediler ama ben kudurdum onlara aldırış etmeden istemeye başladım kuzenimin biri yaklaşım malzeme büyümüş dedi bende öyle dur dedim ellemeye

15 yasindyken gerdege girdim

Slm millet ben dilan suan yasim 40 bundan 25 yil once yasadigim ilk gecemi yani gerdek gecemi anlatacam size ben bizim buralarda bundan 10 15 yil once felan genc cagina gelen kizlar hemen evlendirilirdi kizlarin yasi 14 15 16 yaslarinda olurdu hep suan bu yas 18 ben okumadim babam yollamadi ilkokulu bitirdikten sonra ben 15

Karımı başkasıyla sikişirken izledim

Merhaba değerli okurları Yapım böyle sanırım özelliklede eşim konusunda çok rahat olmayı seviyorum. Eşim oldukça güzeldir 25 yaşında, 1,68 boyunda, buğday tenli birisi. Ben ise 31 yaşlarında, 1,73 boylarında esmer ve oldukça uçuk fantezileri olan biriyim. Karımın çıplak resimlerini çekmek ve çıplak vücudunu izlemek çok hoşuma gidiyor. Eşimin başkalarıyla olma fikri asıl benden çıkan bir

Evlilk Zor

Benim Hayatım Roman Gibi Evlilik zor zanaat. Lafa böyle başlamamın nedeni, baldızımdan dolayı başıma hayli dert açılmış olması. Ama okuyunca eminim, “Böyle dert dostlar başına.” diyeceksiniz. Aysunla sevişerek evlendik, ikimiz de işletmede okuyorduk. O benden iki sınıf alttaydı. Derslerine yardımcı olacak birini arıyordu ama sadece o kadar. Tam gösterip vermeyen cinsten bir kadındı. Ama bunu

serhoşlumun sonucu

slm erkeklerim herkezin bir başlama şekli vardır ama benimki galiba dahada deyişik gerci zorlan gay olanda cok benim gibi işte bende sizlere gercek hikayemi yazıyorum fakır bir ailenin tek ogluydum ailemen pek gecinemiyordum asi yapılı biriydim galibada işte böyle bir akşam yine ailemlen tartışıp kapıyı carpıp cıkmıştım cebimde olan 3.5 kuruşlan üc bira alıp antalyayı

Annemin köydeki kötü günleri

Merhaba benim adım yavuz 16 yaşındayım geçen sene başımdan geçen gerçek bir olayı anlatmak istiyorum. Birilerine anlatmak istiyorum ama kendimi gizlemem gerektiği için bu siteye yazıyorum. Öncelikle size ailemden bahsediyim. Ben 16 yaşındayım ismim yavuz, annem 38 yaşında ismi sevda boyu 1.78 kilosu 65 fiziğine çok onem veren birisi özellikle göğüsleri mükemmel bi kere banyoda

Eniştem erim ve teyzelerim

Merhaba ben Fırat suan 19 yaşındayım olay ben 17 yaşındayken yaşandı hala anlatırken kötü oluyorum cumartesi günüydü ve teyzemin kızı Damla’nın dogumguydu ve damlaya sürpriz parti vericektik Damla’nın kız arkadaşları vardı bizim teyzemler de ise 2 tane teyzem ve annem 2 tane eniştem ve babam vardı bizde Melisa Dilara Dila Aleyna beraber bize doğru gidiyorduk

İlk denemem

Slm ben şafak yaş 20 ben babanla cenazeye giderken yasandi olay ben babam enistem ciciannemin annesi ölmüstü bizde reşadiye ye gittik orada cenaze namazi kirip kömtük sonra yemek yedik ardindan laylaya gittik görmek için fotorafa cekindik cenaze evine gelip tekrar yemek yedik bir abla gökhan abiye su ooturaklari yukari cikararim demisti gökhan abimde bana dedi

Hiç pişman degilim

Merhaba sevgili arkadaşlar gay oluşumu sizlerle paylaşmak istedim çocukluktan beridir bana hep koca gotlu Selim derlerdi dalga gecerlerdi gerçekten gotum biraz büyük ama zayıf bir insanım haliyle got büyük olunca işler değişiyor size yaşar abiyle olan hikayemi anlatmak istiyorum bu zamana kadar kadınlardan hiç zevk almadım aksine onları hep kıskandım mahallemizde yaşar abi diye iyi

kız kardeşim semihayı viagrayla sikdim

merhaba arkadaşlar kız kardeşim semihayla size yeni heycanlı sex maceramı anlatacam sizlere.kız kardeşim semihayla sayısızca sikişlerimiz oldu ama bu kez harikaydı viagra ve azdırıcı hap kullanarak ikimizde cılgınca sikişdik.kendimizi kısaca tanıtalım ben 41 yaşındayım kız kardeşim semiha ise 37 yaşında evli iki cocuklu bir kadındır kız kardeşim semihadaki vücut hatları benim tam istediğim gibi yani

Ne olacağım o zamandan belliymiş

Ankaradan Gamze. 21 yaşında ve evdeki hayatını kadın gibi yaşayan cdyim. İlk deneyimimi 4 yıl önce arkadaşıma vererek yaşamıştım. Porno izlerken gözüm hep kadınların yediği yaraklardaydı. Anne ve babam da çalıştığı için genelde akşama kadar evde tek kalır, annemin seksi iç çamaşırlarını dener, makyaj yapar götümü parmaklardım. Bir gün arkadaşımın evinde porno izlerken şu soruyu